canita

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 22:37

Hej :)


Idag var det ju påskafton! :) Det var sådär dag! :) Det var mysig och allt men tråkigt!! :/ Jag hade as tråkigt så jag gick runt och tog lite bilder men tänker bara lägga upp en bild idag för att jag är så trött! Och jag måste börja plugga! :/

  Jag valde den här bilden för att.... den var längst upp bland alla mina bilder! xD


God natt! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 19:08

OMG Nördar den låten just nu!!! :D Hehe ni vet från Disney filmen Starstruck? Där kommer låten ifrån!! :D Älskar den låten!!!!! XP Hero är också bra!! :D Från samma film tror jag det var!!! Xp HEHE HOPPAS PAPPA FIXAR MITT GODIS NU!!! :D Annars får han... Inte vet jag xD En box vettö ;) OMG DET ÄR LÖRDAG IDAG!!!!! :D POPCORN , CHIPS! GODIS!!!!!!!! :D OMG jag kommer bli fet xD men det är jag *****!


Ska äta en macka nu!


CIIAAOOO!!!! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 15:56

Ska man gå och bada sen? :) Ja, nej, ja, nej... JA!!!!! :D  Okej jag vill bada!!! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 12:11

Hej! :) Jag är skit glad idag! :D Inte för att det är lördag eller att det är påsk! :) Jag tjänade ihop 200 kr idag! :) Jätte glad!!! :) Men är lite sur för att jag sålde alla mina tidningar föutom en :( Men det är okej ändå  :) Tjänade iaf lite pengar! :) Dom ska jag spara till en systemkamera!!! :D Något jag alltid viljat ha!! :D HEHE xD

Snart kommer Farmor och nettan och hennas man hit och ska nog äta påsk mat med oss och leta efter påsk äggen också! :) Myysss!!! :) Ska lägga mej i gräset och sola nu!!!! :) Fast ska duscha först! :)


KÄFTEN FÅGEL JÄVEL!!!!!!!!!-.-'''''

XD

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 00:21

GLAD PÅSK!! :D

   

Börjar bli sugen på att öppna mitt påsk ägg idag! :P


Men nu måste jag sova! :) Inga mer inlägg nu! :) Thankz! :) Det var 40 personer som hade kollat på min blogg igår! :) Och rendan två på 27 min!! :) Tack så mkt! :)


God natt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards