canita

Alla inlägg under maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51

Nu är min header klar ! :)
  Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :)

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 20:43

Tror jag ska byta blogg adress ... :/ Till nog blogg.se ! :/ Känner likzom för det... :/

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 12:54

Fastnade för ett recept !! :D Hihiih RabarberDröm :D Måste prova det receptet i sommar ! :)

Har typ so just nu. Det är skit tråkigt !!! :/ Jaoow men  Ses.

Av Canita Svensson-Johnson - 29 maj 2011 22:10

Saker jag måste göra innan skolavslutningen !
Göra ett No prov.

---.------.-- Svenska prov
Bokredovisning i svenska
Engelska redovisning i Keynote.
So redovisning i Keynote.

Musikteo prov.
Hmm det var nog allt. Så mkt !! :/ Blä. På två veckor.. :/ Högst ! :/
Ska börja plugga nuu!! hej dååå




Av Canita Svensson-Johnson - 29 maj 2011 17:28

Den här bloggen är så inte mej ! Kommer fixa den skit mkt ! Så hehe. Lala ... Det kanske inte blir någon blogg mer. Eller inte lika många inlägg. Who knows !
Köpte kläder idag ! Fan vad cool jag är !


Se ya !

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 21:48

Okej... GO BARCA!!! :D Det står just nu 1-1 .... MEN BARCA KOMMER VINNA !! :D Ska läsa fokis blogg nu så hej dåå :)

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 14:17

Hej alla .... Flickor och pojkar !


Okej seriöst nu.


TJA !! :)
Hehe lite bättre ! :)
Men iaf ! :)
Jag gillar att byta rad 24/7 !! :D
HIHI !!
Jobbigt för er jag vet....
Men......

HIHIHI!!!! :D
Okej jag är typ död efter matchen idag.... Har ont på rumpan xD Glidtaklade en tjej !!! :P  HIHIHI känner mej awesome ! :D Jaja SOM SAGT JAG ÄR DÖD !!! Ska nog inte vara med på konserten idag.... SKA ÄTA NU SÅ HEJ DÅ !!

Ovido - Quiz & Flashcards