canita

Alla inlägg under januari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 31 januari 2011 18:18

A alla fattar ju min rubrik!  hehe men så e det! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 31 januari 2011 11:05

Haha amanda gråter över en text! haha no lifer.SE !! Haha fail stavade säkert fel ^^XD Haha.. Sitter och skriver på min saga just nu och det går ju bra! :D Not! höhö :) See yaaaa

Av Canita Svensson-Johnson - 28 januari 2011 20:00

Hej hej :) Idag är det ju fredag och ska man ju äta popcorn!! :D YEAH!!! XD Min dag har varit okej! :) Jag saknar så många just nu :(( Blää!!! Omg:'(:(  I morgon blir det bio med Fia :) Det ska bli sköj!!:D

Av Canita Svensson-Johnson - 26 januari 2011 20:17

                       

Lite kläder från Hm och bikbok :)

Av Canita Svensson-Johnson - 26 januari 2011 13:50

Första inlägget idag;) wow jag e seg!!^^ hehe :) Jag hade nyss gympa... Det var sämst!!!:O Jag e lita glad och lite nere över en grej!..: // Jaja heeejjj ddåååå Ahmedddsss...!

Av Canita Svensson-Johnson - 25 januari 2011 10:47

Seriöst måste börja lyssna på vad lärarna säger på lektionerna!!!!;) Måste få G på nästa prov oxå!!! :) Har typ alltid fått knappt G :/  Hej då måste lyssna på vad gubben säger!! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 24 januari 2011 22:37

Pappa e fortfarande på sjukhuset :(( Saknar han :( Han har varit där i 6 timmar nu!!!:O Och han ska vara längre där!!:O Omg vill att han ska hem nuu !! :(

Av Canita Svensson-Johnson - 24 januari 2011 21:10

 

Så fin är hon!!!!!!:D

Ovido - Quiz & Flashcards