canita

Alla inlägg under november 2010

Av Canita Svensson-Johnson - 30 november 2010 21:36

pss .ironi på min nya Design!!;))

Av Canita Svensson-Johnson - 30 november 2010 21:27

Hej!:)<3

Som man ser så har jag ny design:) Ville göra något annat så det blev ett litet jul tema!:) För alla älskar ju julen!:) hehe:) Det blev ingen konseer idag:// Men amanda och jag hade lite kul ändå!!!:)) Haha vi bakade bullar och ett hjärta!:)<3 Haha alla vet ju vad det står för!:)<3


Hihi hej då<3

Av Canita Svensson-Johnson - 30 november 2010 12:41

hej:)<3

Ska snart åka till Fjällbo skolan och spela lite med skolan:)) hehe aaa:))) Ja jag har lite tråkigt just nu som man märker:///

Hej dåå ::::://///

Av Canita Svensson-Johnson - 29 november 2010 16:10

hej:)<

Idag har jag haft skola:// Inte så intresant... By the way!! Jag längtar otroligt mkt till ungern!!!!!!:DDDD hihi!!! Har tråkigt just nu och är lite trött på en person!:// höhö. Hmm... Öööö... Hej då:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 29 november 2010 11:33

Hej:)<3

Sitter bland alla sexor nu:)) Det är ju så skoj  faktis!!!:DD haha^^ Jag har svenska just nu men måste ladda min dator såå aa ni fattar... jaaa:) hehe min dag är okejjj:/// Här kommer en bild:))

  heej då:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 28 november 2010 21:34

Hej:)<3

Idag är ju det första Advent!:) hihi<3 Snart är det jul!!:) Eller jo om typ 4 veckor:!!:DD Längtar så mkt!!!:))  Snart ska man ju till lisse och mysa med familjen!:)<3 Längtar till det oxå!!:) Jag älskar julen så mkt!!!:) Min dag har varit okej:) Vi hade släkt kalas och bestämde vart vi skulle fira jul och det blev i älskade kallebäck!!:)<3 Det är så mysigt där!:))) Fick nya skoar av mamma idag från litauen(Stavning) Dom är snygga men lite små!!:((((  Så kommer inte ha dom näska jul nog:((( Det kommer bli hämskt då!!!:'( Har skola imon:// Det blir ju sådär för ni vet det är ju skolan vi snakar om:/// höhö ^.^P Hej dåå:)) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 november 2010 22:35

Hej min dag har varit bra och sånt:))))  Jag är jävligt trött just nu men orkar inte gå och lägga mej!:)) Ska lägga mej snart!:) Jag har hafft en underbar dag och här kommer min favvo bild som Hanna har tagit på mej!:)

  Riktigt fin är den!:))<3


God natt!:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 23 november 2010 21:03

Hej:)

Jag har inte bloggat på länge men nu får ni veta vad jag har för mig!:) öö Jennifer fyller år idag! :) Så grattis till henne!XD Vi har rock turne och sånt och jag har tappat min rädsla på scen!!!!:DDD Jag är jätte glad faktis!!!!!:)) Mina dagar har ju varit roliga:)) I morgon ska jag till Amanda kl 7 på morgonen för vi ska till kortedala och ha en kons'er!:) Det blir skkööjj!:) Då får man höra Two to Two plus Ylva spela Cruch Cruch CRUCH!!!!!!!!:DDD  Den är så bra!!!!!!!:D hehe! Och dessi sjunger!!:))) Hon är bra på att sjunga!:))) Nu sitter jag och lyssnar på Katy perry!:) Hon är bra oxå!!XD


Hej då!:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards