canita

Alla inlägg under oktober 2010

Av Canita Svensson-Johnson - 30 oktober 2010 17:15

Hej<3


Idag är det halloween!!XD<3 Jag ska snart gå ut med jennifer och säga bus eller godis! HIHI!!XDD  Det är lite omoget men jag gillar det!!:DD Jag har nyss sminkat mej och det.... Väntar bara på jennifer sen ska vi gå ut och härja!!!:DDDDD Jaja

Hej då alla cp läskiga BARN!<3



Av Canita Svensson-Johnson - 27 oktober 2010 13:54

Hej<3


Har rast just nu!:))) det är lite tråkigt:// ! Här är en bild på miggg:))))(som jag tog nyss!:)))  hej dåå<3

Av Canita Svensson-Johnson - 27 oktober 2010 08:39

Hej <3


Har håltimma just nu!XD<3  Det är underbart!!!!!!! HIHI<3  Dom andra skör hänga gubbar!:)))) Det är tråkigt att göra det så jag bloggar lite ist!:))) hihi<3  Jag längtar tills pappa ska köpa biljetter till timo raisinens jul konserte!!!!!(L)    ((((orkar inte rätta hanns namn)))) Nu ska dom ha charader!!!:))))

  Hej dåå:)))<3


Av Canita Svensson-Johnson - 26 oktober 2010 18:15

Hej<3


Idag har jag haft riktigt roligt!!!!!:DDDDDD Jag och sara ÄGER AMANDISSHH!!!!!!!<3:)) HIHI:))));))) HIIHAHKKDHAJIdfhdikhfakhfisdhufi9!!!



Hej dåå<3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 oktober 2010 16:28

Hej <3


Snart ska jag ha fotboll!:)<3 Längtar för jag har inte tränat på en vecka!!!:OOOOO:'((( Så längtar jätte mkt!!:))))<3 hihi:)<3 Hade musik trori idag och lärde mej göra lite barreakorder!:))) Jätte glad!!! Vi ska spela den här låtern:))

Jag ska spela gittar på denna låt!:))))) HIHIHIHIIII<3 Den är rätt så tråkig!!!!!! Faktis! ''Jag är besviken på att du gör så mot dej själv!!! Jag älskar dej ifalla vi inte är tillsammans!<3 Love you<3


Hej då mina älsklingar!<3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 oktober 2010 11:32

Hej <3


Sitter och har Svenska just nu! Det suger så mkt!

Usch vad tråkigt!!! Jaja .....



Hej då har lunch rast nuu<3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 oktober 2010 09:12

Hej<3


Nu sitter man i skolan:)) Det är roligt faktis!!:) Vi börjar om en halvtimme:)))

Så intressant!:) Jag lyssnar på musik och får ont i öronen av BIEBER!!!!!!°!!!°!!°!!!°!!!°!!!°!°!°!°!!°!°!!°!!°!
!°!!° HAN SUGER!!!!!!!!!! USCH!!!!!!!!

DEt ska vara kallt hela dan idag!:(((( För att dom har stängt av värmen!:((((((:'(((((

Jaja hej då alla skiiiiitttt ungar!:))))># <3

Av Canita Svensson-Johnson - 24 oktober 2010 18:26

Hej <3


Idag har jag varit på bio och sett dumma mej!   Den är jätte rolig! Du måste se den!!! Jag har inte gjort så mkt mer idag:/// Måste göra min Svenska läxa snart!!!!://// Den ska vara klar tills imon!!:OOOO


Bye bye <3


Presentation


Lev nu, livet går inte i repris.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards