canita

Alla inlägg under mars 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 22:21

Mitt lilla fina hjärta    


Snackar just nu med edvin och spelar lite gitarr :) hehe... Ska typ sova om en två timmar xD hehe vad fan ska man göra tills dess ? :P hehe xD

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 18:51

Tack felicia!!!... Du har fått mej att börja lyssna på Sunday Bloody Sunday... xD  Haha . Inga roliga inne på fb :( Trök dåå :(

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 17:09

HIHI äter kakor nu!! c:

  Haha mitt hår ser jävligt konstigt ut xDDD HEEH c:


AVRIL LAVINGE PUSH!!!! (L)

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 15:27

Jag vill ha bulle bulle! Jag vill ha bulle bulle! Jag vill ha..... BULLE!!!

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 11:14

Heyy.. Sitter just nu med Jennifer och hon drummar på sina lår^^ hehe

Ska ha musikteorii snart men har inte övat xD Kommer inte klara det!!!

Hehe men skit samma!! ^^ Hehe. xD HEHE xD



Ciaoo bella ^^

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 06:47

Drågar just nu PUSH!! :D Av Avril lavinge! :) Den är skit bra!! :D HIhihi <3

Smile är också skit bra!! :D Hihiiii <3

  Cp fingrar!!! xD 

  HIHI JUSTIN!!!!!!     



HIHI SKa gå nu till min bösss!! :(  Trök...


Love you   

Av Canita Svensson-Johnson - 31 mars 2011 06:05

Helluu


Klockan är inte mkt men jag är ändå vaknen! :D

Hehe.... Sitter just nu och övar på glosorna tills i dag.

Kommer dö.....! Hehe .

Ska fiixa mejj nu!!



See yaaa :)

Av Canita Svensson-Johnson - 30 mars 2011 23:12

 

TJOCKISS!!!

Ovido - Quiz & Flashcards