canita

Alla inlägg under mars 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 7 mars 2011 16:50

Snart är det träning :) Yey!! :D Har längtat efter just den här!! xD

Kom nyss hem från skolan... Blää.... Det var så trökigt i skolan. Bläääää--------

Av Canita Svensson-Johnson - 7 mars 2011 12:37

Hejj :)


Ska ha ensabel snart (Stavning). hehe.. Sitter här med didan.. Vi åt nyss pizza och pommes. Sån jävla tjokis är jag!!  Seriöst. Ska inte äta mer i skolan..!!  Bllä. Sitter just nu och lyssnar på några tjejer i klassen som sjunger på Proud Mary.. Mysigt.  xD Hehe......

Av Canita Svensson-Johnson - 6 mars 2011 15:09

Hejj :) Orkade inte blogga igår... Var bara för trött för det xD Igår så typ firade vi gergö. Eller hur man nu ska säga. Jaja. Men iaf. Det var okej.

Idag så var jag istan och köpa dem här sakerna.. :)

  Bild från igår. OSKARP!! // suddig.

  Grejer jag köpte idag :)


Skor från skopunkten. 149 kr :)

Dataväska typ Ö&B eller nått sånt xD


Haha. Pappa tvingade mej att köpa en ful dataväska xD




Av Canita Svensson-Johnson - 4 mars 2011 17:49

Kom nyss hem från allum. Köpte bara 1,5 KG godis!! xD Haha. Ska äta Thai-mat nu och så lite vårrullar:) Så gott ! :D Sen blir det film med pappa och sätta upp en massa affisher på Justin som jag har fixat idag :) Kommer kanske en bild senare! :)

Ska äta nu :)


Puss och kram <3

Av Canita Svensson-Johnson - 4 mars 2011 14:09

Im so bored right now! I dont know whay im writing on english right now. We have talk english all the week now!! . I cant stop! xD Haha but im happy that i can talk english. :)  We gana quit ower lession now. :) Byee :)




Av Canita Svensson-Johnson - 3 mars 2011 19:54

Nu har jag dom!!!!!!:D <3


  Yeah!! :D Längtar!!! :D Btw didan jag ska ha nr 338!!! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 2 mars 2011 21:10



Ett sista inlägg innan jag ska sova :)


God natt :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 2 mars 2011 18:59

Ska ha matte prov imon!:( Vill värkligen inte ha det! :/  Blir bara för jobbigt!:( Vill att det ska bli fredag imon! För då e det helg och då kan man äntligen sova ut!!!:) Gött! :) Men det är torsdag bara en dag till :/ Blläää. I Helgen kommer det i bli awesome!:) Längtar! :) 


Bye bye <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards