canita

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

D Ö D ! ! ! !

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 14:17

Hej alla .... Flickor och pojkar !


Okej seriöst nu.


TJA !! :)
Hehe lite bättre ! :)
Men iaf ! :)
Jag gillar att byta rad 24/7 !! :D
HIHI !!
Jobbigt för er jag vet....
Men......

HIHIHI!!!! :D
Okej jag är typ död efter matchen idag.... Har ont på rumpan xD Glidtaklade en tjej !!! :P  HIHIHI känner mej awesome ! :D Jaja SOM SAGT JAG ÄR DÖD !!! Ska nog inte vara med på konserten idag.... SKA ÄTA NU SÅ HEJ DÅ !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Canita Svensson-Johnson - 4 juli 2011 16:47

Ny blogg: http://canita.devote.se

Av Canita Svensson-Johnson - 17 juni 2011 21:05

Såg nyss att det fortfarande var människor som läste den här bloggen... Bytt blogg. Http://canita.blogg.se är min nya blogg ! :)   ...

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51


Nu är min header klar ! :)   Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards