canita

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 11 maj 2011 19:39

Hej :)
Ska börja öva på ''Angels Crying'' nu :) Tror inte jag ska till skolan imon, men det är lika bra att öva på låten för jag måste ju spela upp den någon gång! :)
Btw låten suger!!! xD 

   Random bild!!!

Hehe nu vet jag vf jag har ont i ögonen!! xD Jag har ju suttit vid datorn i 7 timmar! xD Lol!! xD

xoxo Canita

Av Canita Svensson-Johnson - 11 maj 2011 17:41

Tjaa ;)

Dör!!! Är trött! Har feber! Ont i huvudet! Nyser 24/7! Ont i ögonen efter allt tv tittande!! :( DÖR somsagt!!!! :(  Rekomenderar en film för tjejer!! :) Den var gullig och jag grät!!! O.O konstigt!!! O.O Jag gråter aldrig när jag kollar på film! Men det måste nog vara för att jag är sjuk! O.O IAF filmen heter '' Life As We Know It'' :)


BLÄÄ!!! Det åskar ute!!! :O  BLÄ!!!!
Ska äta glass nu och spela piano!!! :D

Szia :)   

Ovido - Quiz & Flashcards