canita

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 8 maj 2011 20:37

dråg!!!!
Ledsen för att min mac inte funkar :( CP MAC!!! Har lust att ta ut batteriet på den så som man gör på en mobil och sätter tillbaka den!! Men pappa säger ''NEJ!!'' Och nu har han gömt min dator... FEGIS!!! -.-'' Jevla tjaj!! ^^ Hehe ska typ VET INTE!!! Vill typ gå och bada i morgans grav.. :P MEN NÄÄ! Ska försöka sätta mej på vårat tak!!! :D  HERRÅ!!

Av Canita Svensson-Johnson - 8 maj 2011 16:50

Min smurf/Dumle har gjort en header till maj! :) Thhhaannkkksss!! :)

Idag har jag varit pakeringsvakt!!:) Fan vad alla är tyckna/respektlösa i världen!! O.O Hehe men det är ju jag också såå... Jag ska inte säga något!! xD Skit samma!
Ska snart dra till candys kompisars mammor och grilla! :) Det kommer la bli okay.... o.O

HATAR mina ben just nu!  Hehe klagar på!!


Haaii dååå

Ovido - Quiz & Flashcards