canita

Alla inlägg under december 2010

Av Canita Svensson-Johnson - 31 december 2010 18:21

Kom nyss hem från stan där jag och familjen kollade på fyrverkerier:) Det var mysigt mej kallt!! Jag fick stå och filma utan vantar i 7 min! :(  Jag frös så! : (

Ska äta nu! :) Det blir soppa :P Det blir gott! :D Sen blir det mkt mer! :D


Från mej till er alla önskar jag er ett Gott nytt år! :)


Ses 2011! :P

Av Canita Svensson-Johnson - 29 december 2010 00:25

hej :) <3


Ha varit i stan med Amanda och emmelie idag! :) Det var skööj ! :)  Ska sova över hos Amanda idag :) Det är ju sköj det oxåå :)



Här kommer en bild bara :)

 

Av Canita Svensson-Johnson - 24 december 2010 12:27

Hej och God Jul!! :) <3


naww idag är det ju Jul Afton!! :D Underbart!! :) <3

 Ska snart åka till Kimman( Faster) och fira jul med dom!! :) <3

Jag fick öppna ett paket nu på morgonen och där fick jag en klänning av carro som jag ska ha på mej idag!! :D Så fixade carro mitt håt oxå så det kommer kanske upp en bild på Facebook!:) Ska sminka mej nu! :)


Ha en bra Jul!! :D God Jul!! :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 23 december 2010 14:25

Tjena! :) <3


Idag har jag bara jul städat och gjort jul godis och sånt!! :D Det är bara en dag kvar till Jul afton!! :D  Längtar så!!! :D


God jul! :) <3   

Av Canita Svensson-Johnson - 22 december 2010 17:35

Hej :)<3


Kom nyss hem från stan och har köpt lite julklappar! :) Det var mysigt!!! :) Nu sitter jag bara och slå in dom ! :D hehe och chattar med dennis oxå :) Min Pappa är ju bara bäst!!! :D Han gav mej nyss 600 kr!!!!!! :DD Jag dör!!! :D Nu ska man spara dom till mellandags rean!! :D Det kommer bli awesome!! :D


Hej Då Och God Jul! :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 22 december 2010 12:38

Hej :)<3


Ska snart till stan och köpa lite julklappar! :)  Det är värkligen svårt att köpa julklappar till killar!! :O Jag vet inte alls vad jag ska köpa till pappa och putte! :// Eller Mamma!! Hehe får gå runt och kolla lite i stan då.:/ Jaja men nu är det bara 2 dagar kvar till julafton!!! :D HIHI!!!!!! :D <3 Längtar!! :D  Det kommer bli sköj på julafton hoppas jag! :)


God jul! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 21 december 2010 16:11

Hej :) <3



BLÄÄÄÄ!!!! Kommer inte in på Facebook!! :'( KOMMER ATT DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buu :(  Hehe. Idag var jag ledig för det är ju LOV!!! :DD hihi!! Jäg älskar ju lov men saknar en massa :( Ska äta tårta snart :)  hihi putte fyller ju år!! :) hehe grattis till han dåå :) hehe han fyller ju 20!! :O Han börjar ju fan bli lite gammal nu ju :/ Det var ju inte bra! Eller ?... Idag har jag kollat på Eragon:) Det var ändå en så bra film(: hehe:) Sitter och drågar katy perry just nu :) hihi <3


 Hej då :)

Av Canita Svensson-Johnson - 20 december 2010 21:28

Hej :( <3


Idag hade jag skol avslutning :( Det var ju lite sorligt:( Kommer sakna en massa :( buu :( kommer sakna ***** oxåå :(  Hehe satt och tänkte på *** hela tiden förut :// Det var ju lite bra eller?  haha men iaf ska äta choklad nuu såå hejj dåå :)

Ovido - Quiz & Flashcards