canita

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Vi äro musikanter!

Av Canita Svensson-Johnson - 25 maj 2011 22:25

Heeejj :)

I morgon ska vi ha gatumusik!! :D ock sjunga i stan -.- Blä -.-
Hehe har två stora läxor tills imon... HAR INTE GJORT DOM!! HIHIH skulle skriva om New Zealand på engelska och om storbrittanien på svenska och allt som jag har gjort är borta. NADA! Så måste börja om och jag har inte lust att plugga just nu så ska sova så jag blir pigg imon!!!! :)

Haiidååå :) BTW Har ingar bilder på den här datorn. KOMMER ALDRIG ha fören jag har tagit bilder som jag nog ska göra imon!!! :D HIHIHI <3

Söv gött !!!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Canita Svensson-Johnson - 4 juli 2011 16:47

Ny blogg: http://canita.devote.se

Av Canita Svensson-Johnson - 17 juni 2011 21:05

Såg nyss att det fortfarande var människor som läste den här bloggen... Bytt blogg. Http://canita.blogg.se är min nya blogg ! :)   ...

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51


Nu är min header klar ! :)   Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards