canita

Alla inlägg under februari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 28 februari 2011 17:17

Tja tja :)


Kollar på Big brother just nu och hoppas på att det ska ta slut för då ska jag börja prata med pappa om på lördag för morfar fyller ju 75 år och så ska en ha Party.... Blläää. Så mkt att göra  men så lite tid!!! Skit. Lyssnar just nuu påå Whats the point. Rätt så bra.  kurt. Har inget att skriva om.

Av Canita Svensson-Johnson - 27 februari 2011 20:10

Omg jag vill så gärna sjunga som Maddi Jane!!!:(  Ska börja med sång lektioner bara för det!!! :D För det behöver jag också. Trökar sönder just nu och äter kärleks mums :) Btw! Hur fan kan jag bränna choklad som ligger i mikron;O Så konstigt :S xD Haha. Kollar lite på solsidan just nu. Fattar inte ett skit!! xD... Idag har jag varit med '' Jennifer''. host.''  Trök. Haha hennes hund pissade på henne!!!! Och på hennes dator!! Så elak jag känner mej!!! XD





peace <3

Av Canita Svensson-Johnson - 26 februari 2011 15:38

Hej hej bloggen ehhm bloggar med canitas blogg och hon bloggar med min blogg checka in min blogg gärna www.diidan.blogg.se , idag är det Emmelies fest ska bli skööjj hehehe. köpte Bh HAHA . jag har fixat mig . ska gå nu peace ska chatta lite med Canita min habibi  peace!


Av Canita Svensson-Johnson - 26 februari 2011 11:41

Hejjjj :) Har presic slått in Emmelies paket! :D E lite nöjd allt ;D Ska börja fixa mej lite nuuuuuuuuuu. Lite tidigt men orkar inte göra det sen :)

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 21:51

Trökat sönder hela kvällen :/ Ingen rolig fredag men imon blir det sköj!!! :D Då kommer det hända grejer!! ;D


God natt :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 20:45

Mitt 107 inlägg på den här bloggen!! :D  Och 7 idag! :D Hihi

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 19:58


 

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 19:05

 Vacker!!! <3

   

Never say never! <3

Ovido - Quiz & Flashcards