canita

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 22 februari 2011 18:52

Omg jag vill bli bas!!!!!:D Haha noo. Men basars röst är så coola!! Haha .

''Sweet caroline'' Naajj. Pluggar lite på No provet och det. Men Elinnor eller hur hon nu stavar sitt namn. Hon e ju helt go i hela huvudet!!  Jag lär mej värkligen inte saker på en dag!!!!:/// Ska plugga sönder i kväll!:/ Ska plugga på Engelska provet oxå....  Shiiee vad mycket prov det blir igentligenden här veckan!!:(( Hoppas jag får mer än G på alla!:) Men då måste jag plugga as mkt!!:// Och så matte provet nästa vecka. :OO:(( Ännu mer plugg!! Kan inte matten heller :(((((( Fan! Ska nog vara hemma imon och jobba ikapp!! :/ Pappa säger nog inte nej till det:P Men vi har slöjd och det imon och jag gillar slöjd xD Haha men på torsdag dåå :) Såå fail!xD Kollar på en massa låtar som jag ska lära mej inför tävlingen! :) Så gött asså! Hehe. Sköla imon. Kork.




Felicia du möste kömma imön!!!!!!!!!!!!!:) <3

Ovido - Quiz & Flashcards