canita

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 21:51

Trökat sönder hela kvällen :/ Ingen rolig fredag men imon blir det sköj!!! :D Då kommer det hända grejer!! ;D


God natt :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 20:45

Mitt 107 inlägg på den här bloggen!! :D  Och 7 idag! :D Hihi

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 19:58


 

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 19:05

 Vacker!!! <3

   

Never say never! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 18:27

Heejjjj :)


Kom precis hem från stan, var med Didan, Albin och Gergö :) Köpte en present till Emmelie :)   www.minuarsinua.bloggplatsen.se <3 Vi käka på Mc. Det var bläää.

Sitter och chattar med didan just nuu :) www.diidan.bloggplatsen.se

hehe imon ska man till Emmelie och fira henne!! :D Ska slå in hennes present nuu!! :D

Den kommer bli BAAWWWOOOOIIGGGG!!!! :D HehexDD Idag på kören sjöng/spelade vi upp någon konstig låt som jag inte kan namnet på xD Det var skit konstigt för att amir pratade inte och jag skulle säga något efter amri!!!!! Så jag och ines fick säga sisst .. Tack vare Amir och elin. Blläää på dom. Ska käka popcorn snart!!!!!!!!! :D  Det är typ det ända jag lever på helgernaXD  Hehe xD


BREAKAWAY!!!!!!<3


Pöss och kram <3




Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 12:50


hej hej bloggen jag jag heter www.diidan.blogg.se  checka in gärna ;)   just nu så skriver jag i canitas blogg mohahahaha men älskar henne puss puss på dig min ängel <3  

Av Canita Svensson-Johnson - 25 februari 2011 09:25

tja :)


Hade precis Engelska prov det gick okej :) Ska ha spanska om typ 10 min : )

Hehe.Här kommer några bloggare som jag följer som även ni kan börja följa : )


http://Elinsomhalder.blogg.se

http://InesLMusic.blogg.se

http://diidan.blogg.se


See yaa :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards