canita

Alla inlägg under april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 30 april 2011 12:01

HEELLLUUU!!

Idag är det..... Vänta ska fråga pappa... xD

oj det är VALBORG(STAV) hehe glömde det... Ska snart åka till skälktkalas sen ska jag kanske vara med Amanda:) HIIH. Jag sålde hos Amanfa och hennes mamma ba. '' Amanda sover! Ta av dej skorna och skräm henne!'' Jag ba OKEJ!! :DDD Men Amanfa sov inte! :( Hon bytte om! HETT ASSÅ!
Hihi ska ha på mej min byxdress!!!:D hehe vackert!! :)

   
Bilder från igår! :) Fotograf DESSSII!!! :)


HAAIIDDDÅÅÅ!!

Av Canita Svensson-Johnson - 28 april 2011 17:39

Mitt vackra hår... xD Haha nej men Hej bloggen! xD Haha xD

Skriver ALDRIG Hej bloggen xD Men... Tja! :D
HAha xD Ska typ ner i duschen strax och kolla om all färg som sara har målat på mej går bort... Annars imon är hon DÖD!!!! ;O Haha nej då xD Bara väldigt vacker av färg!! ;D HAHAH sitter och skrattar åt mej själv just nu för en video som jag spelade in och typ ''Dansade'' HAHA Jag dansa!! xD  NEVER!! xD Kommer så inte upp på bloggen!! xD Men ska gå och duscha nu! :)



Ciiaaooo!

Av Canita Svensson-Johnson - 26 april 2011 22:07

OMG CODY SIMPSON FÖLJER MEJ PÅ TWITTER!!!! :D <3 OMG !!! <3

21:35 26/4-2011 <3 LOVE IT!!! <3

  BEVIS!!!!! :D <3 Asså seriöst! Det här är den bästa dagen i hela mitt liv!!!!!! :D <3 Tack emmelie för att du spammade han!!!! <3 Love you!! :) <3 OMG !! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 25 april 2011 02:43

Hejj :)


Som ni ser så har jag inte bloggat så mkt! :/ Ursäktar det men jag har inte så mkt att blogga längre eller orken!!! :/ Men här kommer lite bilder:)

  Cody Simpson! :) <3

  Heta Amanfaa sjunger! Vi hade roliga skajp samtalet förut!! ;D


Ska sova nu! :)


Ciiaoo ! :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 24 april 2011 13:20

Hellu! :)


Sitter och nördar låten ALL SUMMER LONG!! :D

Seriöst jag kan inte twittra!!!! :( Jag har blivit limit! :( BUU :(


  Bild från igår! :) Har fortfarande inte fått mitt påsk ägg än :@ :(

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 22:37

Hej :)


Idag var det ju påskafton! :) Det var sådär dag! :) Det var mysig och allt men tråkigt!! :/ Jag hade as tråkigt så jag gick runt och tog lite bilder men tänker bara lägga upp en bild idag för att jag är så trött! Och jag måste börja plugga! :/

  Jag valde den här bilden för att.... den var längst upp bland alla mina bilder! xD


God natt! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 19:08

OMG Nördar den låten just nu!!! :D Hehe ni vet från Disney filmen Starstruck? Där kommer låten ifrån!! :D Älskar den låten!!!!! XP Hero är också bra!! :D Från samma film tror jag det var!!! Xp HEHE HOPPAS PAPPA FIXAR MITT GODIS NU!!! :D Annars får han... Inte vet jag xD En box vettö ;) OMG DET ÄR LÖRDAG IDAG!!!!! :D POPCORN , CHIPS! GODIS!!!!!!!! :D OMG jag kommer bli fet xD men det är jag *****!


Ska äta en macka nu!


CIIAAOOO!!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards