canita

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 22:45

ORKA ??

 


O.O

Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 15:29

Tittar på ''So Random'' just nuuu :) Hehe xD <3



Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 10:34

Drar till fotbollen nu då :)

Lite bilder bara på det as heta match-stället! ;)


          Hehe as fula bilder men......


HEJ DÅÅ <3

Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 09:49

Ska baka sen men vad ska jag baka :// Här kommer några bilder på vad jag kan baka... Ni få välja vilken!! :)


  1 :)   2 :)   3 :)


Kommentera vilken :)


  MUU!!  Ska dra till fotbollen nnuuuuu :)



Hej dåå :)

Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 09:28

  Gammal bild hehe! :)


OKEJ..... Jag har ttttrrröööökk!!! ICY TOWA! Nää så tjatigt!! :/ Lyssnar på gubben i lådan just nu :) Hehe :)


LOVEKILLER!!

Av Canita Svensson-Johnson - 16 april 2011 08:02

*GÖD MÖÖRRRGÖNN!!! *


Hehe jag har tråkigt :// HEHE 

Ska ha match om typ 2h heheh xDD Har inte likzzomm gått på träningarna denna veckan... Och inte förra häller.... xD Kommer ha sämsta konditionen ever!!! :(HEHEH Men skit samma!!! MUSEE!! Ehm wts har jag fått det *ordet* ifrån ? O.O JUST DET !!! FELICIA!!!! http://flummigajag.bloggplatsen.se HEHE kolla in!! :D HEHE ! 

Spelar ICY-TOWAA!! GÖTT VAD FAN!!


Bye Szia god bye hej då ses MU!!

Ovido - Quiz & Flashcards