canita

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 23:45

  9 GRADER IMON!! :D OMBB DÖR!! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 23:26

 Hehe jag har tråkigt!! xD

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 22:48

Hehe 45 besökare i dag! :D Rekord på den här bloggen! :D hehe! :D


Just nu gör jag inte så mkt. Väntar och väntar bara :/ Hehe. Det är trök!! Ska nog kolla på film sen! Men vet inte vilken... 



God natt! Black Star! <3 

Rock star<3

<3

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 20:23

      

^^

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 19:56

     

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 18:10

Heyy

Bakade nyss kokosbolla!! :D hehe min syrra får rulla dem.. xD För lat är jag!!

xD


Hehe skajpar med sara nuu ... hehe xD Sköj allt!! :D


    Min mage ser skit stor ut här!!   Hehe min nya jacka från H&M 299 kr! :D


Hehe. Vackert!!

Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 11:13

Heyy :D

Är värsta glad idag!! :D Hehe random.... xD

Ska snart dra till stan och kolla på en jacka och en tröja!! :D Hehe pappa ska ge  mej pengar! Annars är han död!! O.O xD HEhe !!

Jag såg visst inte så mkt på glee... Somnade xD hehe ^^

Äter värsta medeltidiska frukosten xD Haha... Ägg. Köfv och bejkon...hehe hur fan stavar man Bejkon xDD Aldrig tänkt på det!! xD 


Bloggar mer sen när jag kommer hem :)


Heyy dåå :D



Av Canita Svensson-Johnson - 3 april 2011 02:36

Ska kolla på Glee season 2 avsnitt 16 innan jag ska sova :)

 


God natt!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards