canita

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 18 april 2011 19:16

Hej:)


Kom nyss ut från duschen:) Från ett tränings pass:)


Idag har jag varit med jennifer :)

Jag har gjort så jag har fått ett sommar jobb! :) Awesome!! :)

Fixat lite i trädgården :)

Haft träning :)

Hoppat hopprep :)


Det är typ det jag har gjort idag ... :) Lite lite men ska kanske kolla på film  och poppa popcorn :) Hehe POPCORN!!! :D <3 xD



Ciiaaoo :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 18 april 2011 16:43

Hejj:)


Sitter ute i solen just nun :) Fan vad gött väder!!!! :D Men skit!!! :) Ska dra till träningen snart !! :) Hehe äntligen får man röra på sej!! :) Seriöst är sjit glad!! :D Har hittat ett sommar jobb!!!! :D Men wtf!! Det är en brandkår som har låtit i 5 min nu!! :( JOBBIGT!!! :( Bläää.


Hehe skajpar med jennifer nu :)



Bla la HEJ DÅÅ :)

APA

Av Canita Svensson-Johnson - 18 april 2011 11:08

vet ni vad jag har lust att göra nu? :D Gå in i skogen och sätte mej på ett as mysigt ställe och ta bilder!! :D Hehe men jennifer kommer snart så det blir et inte :( Okej Okej. DET ÄR SOLIGT!!! :D Hehe jag nördar ''My shops på facebook!! xD Hehe på typ en dat har jag kommit till level 7!! :D Snart 8!! :D As bra ju!! :D HEHE xD

Känner mej stolt! Har hjäplt till ute idag!! :D Har tvättat ute möblerna!! :)  hihi :)

Drågar musik just nu och solar xD Men ska in och ta på mej shorts och ett linne sen kommer jennifer :) Hehe.... SOL!! HAr hållit på med det här inläget i 10 min nuu.. COOLT. Hehe noot MEN SES!! OMGG LYSSNAR PÅ STAR STRUCK!!! :D OMG DÖR!! ÄLSKAR DEN LÅTAEN!!!! :DDD (L)




HEJ DÅÅ :)

Ovido - Quiz & Flashcards