canita

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 23:18

  BARA MIN!!!! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 18:15

hehe :)

<3

Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 14:33

  Friends 4-ever :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 10:37

Hej :)

Idag ska jag inte göra något vad jag vet...:) Hehe får typ börja läsa en bok eller nått :) Eller plugga till NO provet och matte :/ Hade helt glömt av dom proven!!! :O

Shiet! Kommer inte kunna något på NO provet!!! :/ Shhieett shshiieeett!!!!! :/ 

Hehe kollar på Celebrity Mastercheft!!! :D Älskar att kolla på matlagnings program!!! :D hehe xD Ska kolla på en massa barn program nuu c: hihiih c:





Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 00:56

Heyy :) Ville bara påpeka att man kan följa min blogg via bloglovin! :) Så mkt enklare att följa bloggar då!! :)


God natt! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 20 april 2011 00:34

Heeeeelllllooouuuuu :)


Är skit sugen på jordgubbar... :D Hehe skajpar med Elin just nuu och läser bloggar :) Underbart :) Hehe.... :) Mitt lov har varit chill!! xD Haha men jag har inte orkat fråga kompisar om dom vill göra något...  xD Förutom en gång när jag ville vara med Amanda nnuu jjuu :) hehe ^^ Men på måndag blir det hos Felicia. :)

 

<3


Ovido - Quiz & Flashcards