canita

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 14 april 2011 22:35

Nämen tja!! :)


Hehe. Jag skajpar med Amanda just nuu.. Vi ska ha på skajp samtalet hela natten :) Haha sköj.... Hehe HEJ DÅ!!

Av Canita Svensson-Johnson - 14 april 2011 20:59

    KOLLA!! Där ska jag jobba näst nästa helg!!! :D OMEN WOW!! :D Pengar wtf!! :D (där det står 311 inom den röda korven)

Av Canita Svensson-Johnson - 14 april 2011 11:32

Hey :)


Jag har fått min mac!! :D Och jag ska börja blogga igen :) Hehe... Snart ska jag ha musik teori! :/ Gillar inte den lektionen!! :/ Men ändå fick jag VG!! :) Hehe... Jag ahr inget att göra.... Lyssnar på när några sjunger just nu!! Vackert!!! :D Hehee... MINGOO LIITTOOSSS!!!!!!!!!!! ://// HEhhe sara gillar........ HEHE BILD WTF!! VET INTE VF JAG SKRIVER MASSA SKIT JUST NUU!! HIHI FILM KVÄLL I POSK MED DIDANN!! :D <3 HEHHEIHHIHIHIHI HEHEHEHEIIIIHEHEHEHIII!!! xD  Ska spela ett spel nuu!! :D HEHEH

Ovido - Quiz & Flashcards