canita

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 5 april 2011 21:55

Heyy :) Är inte trött :/ Hehe xD Jag orkar inte blogga just nu.. Så det blir ett kort inlägg bara.. Tror jag iaf!!

hehe kl är just nu 23:03.... Fan vad länge jag har hållit på med det här inlägget.. O.O  Eller inte. HEhe Sitter just nu uppe med skype med Amanda, Sara och Jennifer :) Hehe Dem ska sova... Inte jag eller Jennifer!! :D  Hehe min dator håller på att stänga av sej så Hej dåå :)


Av Canita Svensson-Johnson - 5 april 2011 17:34

Heyy


Ska ut och fota lite nu!!! :D HEHE  In i skogen nu!! :D


NAWW Älskar För en lång lång tid!!! :D Love !!

Av Canita Svensson-Johnson - 5 april 2011 15:50

Blää har ont i magen :( Skit bra ju :( Blä! :(

Av Canita Svensson-Johnson - 5 april 2011 15:00

Hey!:)


Gick hem från skolan idag för jag hade as ont i hjärtat sen blev jag as stressade av ingen orsak! O.O Fortfarande lite stressad! O.O Leesskkiggtt!!! O.O Har tråkigt men ska börja jobba snart med NO saken som jag måste göra klart idag:/ Och så ska jag jobba med SO saken i boken. Fast den är inte lika viktig.... xD

Äter vindruvor just nu ! :) Gott!! :D Hehe! Vill baka Bullar med typ hallon i!! :D Har ju allt hemma men får säkert inte :( Buu! :( Sista kvällen med datorn innan jag ska lämna in den :( Inte roligt alls. Kommer ha as tråkigt! Men nu kanske jag vaknar i rätt tid.... Vem vet... Har kommit försent i två dagar nu.. O: Inte bra...


 Otroligt att jag ler på bilden!!! :O


Lyssnar på SOLO just nu av Iyaz :)

Ovido - Quiz & Flashcards