canita

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 23:45

Sista inlägget innan jag ska sova! :) 

Haft en underbar dag hoppas alla andra också har haft det! :) Underbart väder! :) Varmt! :) Hoppas det är lika bra väder imon när det är påskafton! :)


Puss och kram Canita :)

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 22:56

Okej jag måste sova nu om jag ska upp halv åtta och gå ut och själja GT :( Buu.

Skajpar med Albin just nu ... Trök. Ska gå ner till pappa och fråga om jag får en glass!! :D HHE xD

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 21:35

 

Seriöst är han inte gullig på bilden eller  !?!??!?! :D 

Albin är en cool grabb som  är TENNNÅÅÅRRRR OMB xD Hehe Wallla... :)

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 20:45

    HEHE xD Dom är så jävla heta så att jag  dör -.- xD

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 20:17

 

HIHIH sitter och mölar i mej den här just nu!! xD Så jävla choklad sugen allt!!! xD

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 19:12

Ny header som ni ser! :) Vad tycks ? :)

Av Canita Svensson-Johnson - 22 april 2011 17:58

Hej :)


Skajpar just nu med Emmelie och Jennifer! :)


http://emmelieandersson.bloggplatsen.se

http://pasion.bloggplatsen.se

Kolla in deras bloggar! :) Och kommetera gärna ! :)


Håller på att fixa en ny header! :) Jag har inte kommit så långt men här är en bild på så långt jag har kommit! :)

  Vad tycks ? :) Det blir en rätt så mörk header men jag gillar den! :D Än så länge iaf! :) Kommer säkert ändra det till vitt eller nått ^^ xD


Ciiaaooo :)

Ovido - Quiz & Flashcards