canita

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 17 april 2011 20:51

Hey :)


Idag har jag ju varit med Amanda och vi har gjort lite olika saker som tex fotat, men Amanda är så lat och orkar inte lägga upp bilderna på datorn så det blir kanske bilder senare :)  Jag kollar just nu på ''Jorden runt på 80 dagar'' Rätt så lång tråkig film... Men bra :)  Jag har typ nördat ett spel på Facebook hela morgonen och jag kan inte spela mer för att jag har inga pengar kvar på det spelet :'( Bllää :'( Nu blir det att kolla klart på filmen och sen börja spela ett annat spel igen :)

 

Älskar min bakrund !!! :D

    Hittade lite bilder bara fast dem var fula xD

Hej då  :) // canita


  

Av Canita Svensson-Johnson - 17 april 2011 12:32

HEy :)


Ska dra till Amandiisshh nu! :)

    Ses :)

Av Canita Svensson-Johnson - 17 april 2011 11:41

(Hehe världens flast bild+ INTE SERIÖS PÅ BILDEN HUR JAG POSAR!! xD) 


Ligger ute och solar just nu :)

Men ska in och byta om för sen ska jag vara med Amanda och vi ska cyckla i det här fina vädret! :) Underbart väder är det ju! :)


Hej då :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 17 april 2011 10:38

Hey :)


Seriöst! Idag ska jag göra något ist för att sitta vid datorn hela dagen som jag gjorde igår. Så det blir ju att resna en massa rabatter! :/ Och det är ju dö trist!! :/ Eller så är jag med någon.... :D 0765504676 Messa eller ring :)

Hehe ska äta frukost nuu :)

  Jävligt fin bild assö! DÖR !!! FRUKOST HÄR KOMMER JAG!


Hej då :) // Canita :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards