canita

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 7 april 2011 22:23

Hey :)


Saker jag ska göra innan kvällen är slut... :)


1.Måla mina naglar

2.Läsa tidningen

3.Börja läsa på ''En shopaholics bekännelser'' av Sophie Kinsella

4.Välja kläder tills imon

5.SOVA


Hehe kollade lite igenom bilder på datorn och här kommer lite bilder från i sommras och lite från idag när jag var ute och cyklade i Olofstorp :)


  Bevis på att älgar finns!         Hehe xD   Den färgen ska jag ha på mina naglar!! :D   Älskar månen!!!! :D    

Hehe det var alla bilder det!!! :)



Gööddddnnäättttt! :)

Caanniittaaa

Av Canita Svensson-Johnson - 7 april 2011 19:27

Heyyy :)


Har precis bakat muffins! :D Hehe. Något jag typ aldrig gör!!:/ Men iaf! Förut när jag kom hem såg jag en massa blommor och var bara tvungen att fota!! :D Hehe ^^ ska gå ut och gå sen kanske! :) Går nog till typ björsared eller nått! :) Hehe...


  Hehe de blev lite vita xD   NAWW!! Har såna över hela min trädgård!!!! :D Lycklig!! :D

    Hehe de växer inte på min trädgård än men dem är fortfarande fina! :)

Ovido - Quiz & Flashcards