canita

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 23:32

Ska kolla på en massa filmer nu ! :)

  Har en massa att välja mellan... Ursäkta att jag har tagit en massa bilder via cam. Men orkar inte gå ner och hämta en camera. :/  Btw ser att min cam har as dålig bild så ska nog börjar gå ner och hämta den ... xD Hehe men har en massa filmer att välja mellan ://

Råttatouille

Legally blond 2

Arthur 2

Alice i underlandet

Twilight

New moon

En shopanholics bekännelser

Bad company

Four Brothers

Dödligt vapen 3


En massa att välja mellan då :/ Vet inte vilken :( Kommentera vilken :)

Hej då :) ///////Canita <3

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 22:52

Hehe lyssnar på linking park just nuuu :) Kom ihåg när jag drågade de bandet! :) 

På lördag då börjar jobbet :) Lite spännande!! :) Hoppas folk köper :P Det blir ju 25 GT och 10 bilaga :)

  Skajpade med Felicia föörruut :) hehe det var skööjjj :) HEHEH PÅSKKÄÄRRRINNGGG!!!! xD Hahah xD


Asså jag är trött men vill inte sova :( Vill kolla på film fast de filmerna vi har suger för jag har redan sätt dem :(

Hahha xD


Heejj dååå :)

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 21:33

Heelluuu :)


Hehe jag har badat idag!!!! xD Har tänkt bjuda Evelina hit snart igen och då ska hon bada!!!! :D HEHE !! xD Hon ska bada i Morgans grav!!! :( Eller så går vi till en annan sjö!! ;) Funkar nog för henne ;)

Är lite ledsen att jag inte fotade :( Hade varit awesome om jag hade fotat!!! :)


Hehe lyssnar just nu på Play my music .. xD


OMG PÅ MÅNDAG SKA JAG BADA IGEN OCKSÅ SKA JAG VARA MED FELICIA  HIIHIHIIHIHIHIIH

http://flummigajag.bloggplatsen.se


HAYY DÅÅ <

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 19:04

Gissa vem jag träffade i stan idag ? :D


Mattiaz Björling!! :D Från Ullared!! :D 

 


http://mattiazbjorling.se Läs han blogg! :)


Ska dra till en sjö nu och fika!! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 18:02

Heyy :)


Det här köpte jag i stan idag :)

  Ring glitter :) Vet inte vad den kostadeO.O har glömt xD   H&M 149 :)   H&M 99 :)   H&M 99 :)


Det var allt :) HIHIHI Varsågod Felicia :) EHEHHE xD




HAYY DÅÅ <3 :)  /////// Canita

Av Canita Svensson-Johnson - 19 april 2011 11:06

Tjena mors!


Ska kanske dra till stan sen och shoppa med jenniiifeeerrr! :) Hehe har lust att fika lite då också!! :D hehe underbart väder för kort byxer!! :) Och linne!! :)



Hej dåå :)

Ovido - Quiz & Flashcards