canita

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Het. Het. Het. Bild!

Av Canita Svensson-Johnson - 23 april 2011 22:37

Hej :)


Idag var det ju påskafton! :) Det var sådär dag! :) Det var mysig och allt men tråkigt!! :/ Jag hade as tråkigt så jag gick runt och tog lite bilder men tänker bara lägga upp en bild idag för att jag är så trött! Och jag måste börja plugga! :/

  Jag valde den här bilden för att.... den var längst upp bland alla mina bilder! xD


God natt! :)

 
 
paulinaa

paulinaa

24 april 2011 16:29

sv; haru träffat ulrik?!:O

http://stuupidgirl.blogg.se

Canita Svensson-Johnson

24 april 2011 19:58

Jaaa :) Jag träffade honom för att ajg går i musik klass! :) Han går på ett gynasium i gbg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Canita Svensson-Johnson - 4 juli 2011 16:47

Ny blogg: http://canita.devote.se

Av Canita Svensson-Johnson - 17 juni 2011 21:05

Såg nyss att det fortfarande var människor som läste den här bloggen... Bytt blogg. Http://canita.blogg.se är min nya blogg ! :)   ...

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51


Nu är min header klar ! :)   Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards