canita

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Tjjjaaaaaa :)

Av Canita Svensson-Johnson - 27 februari 2011 20:10

Omg jag vill så gärna sjunga som Maddi Jane!!!:(  Ska börja med sång lektioner bara för det!!! :D För det behöver jag också. Trökar sönder just nu och äter kärleks mums :) Btw! Hur fan kan jag bränna choklad som ligger i mikron;O Så konstigt :S xD Haha. Kollar lite på solsidan just nu. Fattar inte ett skit!! xD... Idag har jag varit med '' Jennifer''. host.''  Trök. Haha hennes hund pissade på henne!!!! Och på hennes dator!! Så elak jag känner mej!!! XD





peace <3

 
 
Ylva

Ylva

27 februari 2011 23:05

Canita. Hur fan kunde du förstöra god choklad?!

http://www.kakmonstret-i-mig.devote.se

Canita Svensson-Johnson

28 februari 2011 08:04

Hehe vet inte xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Canita Svensson-Johnson - 4 juli 2011 16:47

Ny blogg: http://canita.devote.se

Av Canita Svensson-Johnson - 17 juni 2011 21:05

Såg nyss att det fortfarande var människor som läste den här bloggen... Bytt blogg. Http://canita.blogg.se är min nya blogg ! :)   ...

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51


Nu är min header klar ! :)   Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards