canita

Alla inlägg under februari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 16 februari 2011 15:57

Hej :) <3


Skit vad den här dagen har gått fort!! xD  Idag har jag inte gjort så mkt mer än skriva lite låtar spela gitarr och piano, ätit nudlar, sjungit och kollat på tv : )

Jätte tråkig dag :/ HAHA hittade precis det här klippet på facebookxD


Så fail! Sitter och kollar på simpson just nu!! :) Hihi trökar sönder med gitarren ://


Seesss <3

Av Canita Svensson-Johnson - 15 februari 2011 22:40

Asså så bra låt!!! :D Skit vad hon sjunger bra!!!!!!:D


OMG!!! Skit vad hon sjunger bra!!!!!;O Shiieett! xD








Av Canita Svensson-Johnson - 15 februari 2011 22:29

Skit tråkig heather( Stavning) Jag vet. Men håller på att fixa en ny :)

Av Canita Svensson-Johnson - 15 februari 2011 22:11

Hejj..........:/


Ibland blir jag så deppig bara för jag inte fick chatta med en persson :(  Så konstigt. Men jag tror det är så när man gillar någon:/ Så trökigt har jag just nu.... Har varit med Amanda idag och vi hade ju sköj allt! xD Hade värsta klotter planket på mina ArmarxD Och Amanda hade hennes älskling på ryggen! Så jävla hett asså!

Det stog typ över 20 namn på mina armar! Men det fanns bara ett speciellt namn där <3 hehe<3 Imon ska jag kanske vara med Elin :) <3 Hoppas :) Amanda åker till Värmland snart :( DEPP! :( Ps. Amanda! Ha med dej mobilen och laddare!!!:D HahaxD Ska kolla på King kong strax! :D Älskade film! :) Fattar inte vf jag gillar den xD Haha xD Rätt så långt inlägg idag :) Lite för långt kanske :) Ps. Min socker kaka gick sönder :( Inte roligt :( Men kan baka en ny imon :) hehe e typ besatt av att baka!! xD Haha har till och med börjar äta Deserter med gaffel :) haha så fail e jag! xD Haha. Snart börjar skolan igen oxå :)/:( E glad fast ändå inte :/ Rästen av veckan så kommer man ju vara med Felicia! xD Iaf rätt så mkt!! :) Ps. Säg någon bra skräck film som jag och Felicia kan se :) En riktigt läskig en :P

Asså shieett vad jag saknar mina träningar med fotbollen :( Måste börja springa igen :) Men det är för halt :(( Buu.  Okej det blev ett rätt så långt inlägg xD Haha lite ovanligt :) Här kommer en as bra sångerska ! :)



Det var allt för idag :)


God natt:) Puss och Kram// Canita <3

Av Canita Svensson-Johnson - 14 februari 2011 22:31

Hejjj :)


Skit vad jag e trött!!!;O Idag har jag inte gjort så mkt :) Bakat en massa :) Har inte ätit på sex timmar  XD Måste fan äta!  Haha när man säger så då känns det typ som om man drömmer om mat XD Haha! I dag e det alla hjärtans dag :) Vad gölligt! <3 :)

E skit trött! Längtar sönder till sommarn! :) Sommar! :D Vill bada! Vara ute sent med vänner! :D Sola! :D Fan det behöver jag ! xD Haha.


Ha en bra alla hjärtans dag :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 12 februari 2011 20:46

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att kolla på King Kong!! :D Den äger sönder!! Älskar den!!!:) hihi <3 Jag har konstig Familj! Dom sitter och kollar på Melodifestivalen!;O Seriöst den suger! Jag hatar den!!!!xD Fattar inte att folk kollar på den!!;O Den e bara sämst! xD haha men ska gå och bli fetare nu av schips såå


seeyaaa    

Av Canita Svensson-Johnson - 11 februari 2011 21:58

Okej nu ska jag vara lite mer seriös!!^^ Men min dag har varit okej och mitt liv är okej!! STORT OKEJ!!!! KORV!!! hehe sveriges maffia XD Så klart jag är! Seriöst Walla!!!! Ey jo! Lunch korv med majs! WALLA!

Av Canita Svensson-Johnson - 11 februari 2011 21:52

Hej alla män i skor. Fattar inte att det finns någon som läser den här!?!?!;O Jag skulle inte orkat xD Haha men idag ahr jag vart i skolan och trökat:/ Men har varit lite glad oxå! xD Ovanligt xDMen bla bla no life.se! HEHE Men snälla! Lägg inte ner tid av ert underbara liv på att läsa det här!!!! Såå onödigt!!-.-'

See yaa

Ovido - Quiz & Flashcards