canita

Alla inlägg under februari 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 20 februari 2011 19:25

I morgon börjar skolan igen :) Lite gött fast nää. Måste läsa ut en bok som jag har kommit halvägs på :// Måste läsa sönder idag/imon ;OO :(((( Buu. Chattar med Amanda och felicia just nu. Dem e tråkiga :(  Men!! Solsidan börjar snart!!!!!!!!:D Hehe ska kolla på den ;)  Trökar sönder............


Hej dåå <3

Av Canita Svensson-Johnson - 20 februari 2011 16:24

Lite bilder bara från dagen med fia :)


 


 



Av Canita Svensson-Johnson - 20 februari 2011 15:47

Här kommer lite bloggar som jag läser(::


http://poze.bloggplatsen.se

http://feliciajoy.bloggplatsen.se

http://hallonmuffin.bloggplatsen.se

http://bentekaulitz.devote.se

http://minuarsinua.bloggplatsen.se


Och Foki och Kenzas :)


Grattis Emmelie!!! :) <3 En riktig fjoorrttiizzz!!! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 20 februari 2011 13:41

Hej :)


Sitter här och kollar på jackor som jag ska köpa och jag har kommit fram till två st


 

Den här är från H&M och den kostar 299 kr :)


  Den här är från Gina och den kostar oxå 299 kr:)


Vet inte vilken jag ska välja://// Måste ha nån iaf :)  Kommentera vilken som är finast tacckkk :))  Hehe :)





Av Canita Svensson-Johnson - 20 februari 2011 00:14

Bllä. Jag kan typ inte prata!! XD  Haha så fail! XD Hehe vi ska typ sova nu tror jag så god natt :)

Av Canita Svensson-Johnson - 19 februari 2011 16:06

Hej :)


Har inte bloggat på länge nu..... Har varit med kompisar och har inte haft tid xD ^^

Jag är med Felicia just nu och jag ska sova över här som planerat!! :D Vi ska bli tjocka idag!!!!!! ;D Asså fan vad det är kalt ute!!!!!!! Jag var på IFK match idag och jag frös ihjäl!! :((( Så.... Jag gick från matchen och gick hem till felicia :))) Hon hade inget emot det ;D Hihhii!! Btw! GRATTIS ALBIN!!!!! :DDD

Av Canita Svensson-Johnson - 17 februari 2011 09:43

Hej :)


Ska snart åka till Felicia och vara med lite tjejer och baka cupcaca^^!! :D Tog upp youtube nyss och då kom den här underbara låten fram :) <3 Oj skiitt vilka minnen <3


Asså omg vilka minnen!! :(/:)<3


Jag trökar sönder just nu:// Väntar tills jag kan gå till bussen ...... Så tröök! ^^


Hej dåå :)


Av Canita Svensson-Johnson - 16 februari 2011 21:32

Lite bilder bara :)

 


''Leker med kamera <3 Leker med livet <3''


Vilken sitat. Haha^^



Skit bra låt!! Sköjigt att spela gitarr till oxå!! :)


Imon ska jag vara med Felicia, Becca och Evelina :) Vi sak baka en STOR cupcaca haha kan inte stava till det xD Men det låter gött! :D På lördag ska jag kanske kolla på IFK match!!!!!! :D äntligen!!!!!! :D Och så ska jag sova över hos Felicia!!!!!! :D HIHIHII!!!!!!!!! :D <3 Skööjjjj.... Fucking perfect!!!!  :)


God natt :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards