canita

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 22 maj 2011 23:51

 
HAHA löl xD <3 Fan vad sött !!!! <3 xD

Av Canita Svensson-Johnson - 22 maj 2011 22:51

Hola :)
Hehe ska sova snart... :) Eller inte :/ Måsta öva på Adjektiv och sånt inför provet imon:/ Jag kan ingenting :) Och klockan är...... 22.54 Smart är jag !!!!! :) Hihi Love its in the air !! DODODODODO Hehe..... Jag vill fortfarande spela in en video :( BLÄ. Ska be pappa köpa en as bra video kamera !! :D Kommer aldrig hända men man kan ju altid fråga ! :) Han kommer flippa över på mej! :) Nu ska jag chatta med Nöten hanna på skajp :) LALAA !!!


Göd nätt !

Av Canita Svensson-Johnson - 22 maj 2011 11:04

God Morgon ! :)
Nu har man fått en till kändis(Youtube kändis) att följa mej ! :)
  Thats cool ! ;)

Här är en av hans fina cover ! :) Älskar den här låten !! :)


Underbar fin cover av Austin !! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 22 maj 2011 01:16

Tja tja mina coola läsare!  ;) Jag hittade nyss en rätt så bra låt på youtube !! :) Btw följ mej på Youtube! :) Heter caanitaa :)
Ska typ sova snart (Strax) :) Vill FOTA!!!! :( Vill också spela in en musik video xD Fast det kommer ju aldrig hända.... :/ Men det skulle vara skoj att göra det !! :D
Jaja God natt mina heta läsare ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards