canita

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 21:48

Okej... GO BARCA!!! :D Det står just nu 1-1 .... MEN BARCA KOMMER VINNA !! :D Ska läsa fokis blogg nu så hej dåå :)

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 14:17

Hej alla .... Flickor och pojkar !


Okej seriöst nu.


TJA !! :)
Hehe lite bättre ! :)
Men iaf ! :)
Jag gillar att byta rad 24/7 !! :D
HIHI !!
Jobbigt för er jag vet....
Men......

HIHIHI!!!! :D
Okej jag är typ död efter matchen idag.... Har ont på rumpan xD Glidtaklade en tjej !!! :P  HIHIHI känner mej awesome ! :D Jaja SOM SAGT JAG ÄR DÖD !!! Ska nog inte vara med på konserten idag.... SKA ÄTA NU SÅ HEJ DÅ !!

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 10:49

Hejj :)
Ska ha match om typ 40 min! :) Men ska gå om 8 :) LELEL Orka blogga xD Orka ego pixx !!! xD
Ska likzom typ byta om nu... så TJA TJA !!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards