canita

Alla inlägg under december 2010

Av Canita Svensson-Johnson - 18 december 2010 22:39

Hej :) <3



Idag är det ju sissta lördan 2010!! :DD Och i morgon är det 4- Advent!! :D och då ska jag färlla min gran!! :D XD Idag har jag handlat lite jul klappar och sånt på stan!! :D Och kollaT PÅ älskade VAMPIRE VIARIES!! :DDD HIHI!!! Love it! ;D


Hej då :) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 14 december 2010 20:50

Hej :) <3


Idag har jag varit i stan och sjungt och en massa med Sara, Louise, Albin, Edvin, Gergö, Marina och Sabina ;) Det var skööj :)

Av Canita Svensson-Johnson - 10 december 2010 18:56

Hej:)<3


Fan vad många Bästisar man har då!!!:D Satt och tänkte på det!!:D haha. Men iaf.. Idag så simmade vi på Valhalla och sen hade vi 2½ timmars rast!!:DD Det var skööj och då var jag hämma hoss Elin med Ines och vi drack den älskade ''Power king''!!!!!!:DDD (L) Mumms!!!!!! haha! Sen så hade vi kör och då kom jag en kvart försent men det gjorde ju inget!!XD  haha .. I morgon ska man julpyssla på Skf Med didan!!!!!:D  Det kommer bli skööjj!!!:D<3


Hej dåå!:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 7 december 2010 18:11

Hej:)<3


Idag har jag repat en massa på lucia låtarna!!!:) Usch det var jobbigt det!!! Men längtar otroligt mkt tills på söndag!!!:) Då ska man sjunga i vackra Bergums skyrka!!!!:D<3 Det är så fint där!!:) Det blev Mc till lunch!! mmmm!<3 

Nu blir det kykling och riis heejjj ddåååå!:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 6 december 2010 19:00

hej:)<3

Idag fick jag en ukulele!!:)) Hihi det var ju skoj!;) Har spelat på den hela dagen!!:) Im awsome!!!:DD (not) Kan typ bara 5 acorder!XD Jaja idag har visjungit med skolan och det ska vi göra hela veckan!!!!:OXDDD:DD!! Längtar!!!!!:DDD Måste skriva min fuck lapp nu såå hej dåå!:)<3

Av Canita Svensson-Johnson - 5 december 2010 19:55

Hej!:)<3


Jag fick en kommentar av en tjej och det var ju lite komiskt!!:) Hon värkade gilla mitt namn!(Och det gör ju jag oxå). Men iallafall Tack för den kommentaren!:)

Idag har jag hyllat min pappa! För han fyller 46 Idag!!:))n Stort Grattis till han då!!:) ps. Han e singell;)!


heej dåå:)<3


wow

Av Canita Svensson-Johnson - 4 december 2010 21:47

hej:)<3


Idag har jag letat fram mina lucia kläder och sånt!:) Längtar ännu mer till lucia!!:D

Lucia är ju det  underbaraste som finns typ!!!:D Eller nnää... Julen är ju oxå jävligt underbar!!:) Men alla hjärtans dag!!!!:))) Det är ju bara underbarast att ha någon att dela det med!:)<3 hihi  


Hejdå<3 puss<3

Av Canita Svensson-Johnson - 3 december 2010 19:37

Hej:)<3

Jag längtar otroligt mkt till Lucia!!:DD hihi! Det är så jävligt mkt mysigt då!:) hihi!!:)) Det kommer vara underbart mysigt på söndag!! Då ska vi sjunga i Bergumskyrka på kvällen!!:DD Fy fan vad mysigt!!!<3:))  iallafall!:) Idag har jag gjort lite så lite grejer....:// Vi hade kör det var ju så där:)  Hasse bablar om något konstigt hela tiden så orka lyssna.;) hehe:) Vi hade idrott oxå och jag SÖG!!! :// Så ovanligt asså^^ hahaXD mm iallafall... Kom nydligen hem från fotbolls avslutningen:) Det var skoj det:)) Nu sitter jag bara och drågar datorn med lite musik och chattar med lite sociala men i skor. Här kommer två bra låtar:)

ps. Dom här låtarna är bra!:)

Hej då:)<3

Presentation


Lev nu, livet går inte i repris.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards