canita

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Candys Kompisars Mammor...

Av Canita Svensson-Johnson - 8 maj 2011 16:50

Min smurf/Dumle har gjort en header till maj! :) Thhhaannkkksss!! :)

Idag har jag varit pakeringsvakt!!:) Fan vad alla är tyckna/respektlösa i världen!! O.O Hehe men det är ju jag också såå... Jag ska inte säga något!! xD Skit samma!
Ska snart dra till candys kompisars mammor och grilla! :) Det kommer la bli okay.... o.O

HATAR mina ben just nu!  Hehe klagar på!!


Haaii dååå

 
 
Yrlaa

Yrlaa

8 maj 2011 18:45

tycker attdu ska ha samma färgtema som förut, eller en mer rödrosa istället för lilarosa :P

http://hallonmuffin.bloggplatsen.se

Canita Svensson-Johnson

8 maj 2011 20:33

Kayy! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Canita Svensson-Johnson - 4 juli 2011 16:47

Ny blogg: http://canita.devote.se

Av Canita Svensson-Johnson - 17 juni 2011 21:05

Såg nyss att det fortfarande var människor som läste den här bloggen... Bytt blogg. Http://canita.blogg.se är min nya blogg ! :)   ...

Av Canita Svensson-Johnson - 31 maj 2011 19:56

Bytt blogg till Blogg.se :) Lala....

Av Canita Svensson-Johnson - 30 maj 2011 22:51


Nu är min header klar ! :)   Vad tycks?? :P Olivia gjorde den till mej :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards