canita

Alla inlägg under mars 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 19 mars 2011 16:54

Heyyy :)


Har varit ute och fotat lite :D 

          Seriöst nu är det vår!!!!! :D ( på den sista bilden så är det LÖV inte något annat som är brunt!)



Av Canita Svensson-Johnson - 18 mars 2011 20:02

Tjaa! :)


Hittade nyss världens schilliast låt!!:D

Den vann norgets melodifestival.. :)


Förut hade jag fotbolls träning och det gick skit bra!!! :) Gött!!! Imon har jag tränings match mot något lag... Men det kommer jag säga senare efter matchen nog :) Hoppas vi vinner imon efter den här skit bra träningen!!! :D

Ennu en bra låt :D

Hennes hår var skit coolt!! :D

Av Canita Svensson-Johnson - 18 mars 2011 09:18

      Vackra bilder ^^


Jag har inte lagt upp så mkt bilder så ville bara lägga upp lite  bara ... :)


Av Canita Svensson-Johnson - 18 mars 2011 08:23

  Hallojj!!!


Här är den sämsta plus nya jurryn!!!!!! Vill ha tbx  Andreas!!! :(

Av Canita Svensson-Johnson - 17 mars 2011 20:54

Haajjj ! :)

 

Världens vackraste bild!!!  Omg dör!!! 


Känner mej värsta stolt!!  Fick alla rätt på förra engelska glosförhöret!! :D Första gången i HELA 7 för mej!!!!!! xD  Ska läsa min engelska bok nu plus öva på spanska glosorna.


Heeeyyyyssswwwaaaaaiiisssss

Canita

  



Av Canita Svensson-Johnson - 15 mars 2011 19:50

Hehe.. Jag glömdet helt av att gå ut och fota när det var så fint väder :(  Jag chattade med så många så jag glömde av xD haha xD Jag har så mycket lust just nu att skaffa ett bankkort :D Hihi :D Ska bara fjäska för pappa :P xD 




Hajjj swwaaiiiiisss

Caaannniiitttaaa

  

Av Canita Svensson-Johnson - 15 mars 2011 17:03

Idag hade jag SO prov... Jag klarade det inte-.- Typiskt mehjj!! xD Hehe tänker göra en ny heater(stav) :) Ska ut och fota lite nu också bara för det :) hihi! :) Det är soligt ute så det är ju perfekt att ta bilder!!! :)  yeah :)



Hajj swwaaiiissss

Cannitttaaa

  

Av Canita Svensson-Johnson - 15 mars 2011 14:04

Hejdå :D

Ovido - Quiz & Flashcards