canita

Alla inlägg under mars 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 2 mars 2011 17:56


omg gillar videon så mkt!! <3 Längtar till Never say never as mkt!! :D <3 Didan Nouri du och jag <3

Av Canita Svensson-Johnson - 2 mars 2011 14:37

Szia :) Det betyder hej på ungerska:)


Har just nu ungerska med 7-8:) Det är sköj:) Vi ska ha det hela den här veckan och nästa :)

Didan här just nu efter som att Canita fixkar min header (stavning).

Jag och Canita Köpte Never say never biljeterna till premiär längtar redan <3

men hej då hon kanske bloggar lite senare peace!.// Didan:)

Av Canita Svensson-Johnson - 2 mars 2011 09:53

Har precis bokat NEVER SAY NEVER biljetter till premiären!!!! :D Awesome!!!! :D Är fan skit glad!!! :) Jag ska gå med www.Diidan.blogg.se :) Och ines och elin kommer oxå vara där!! :D www.ineslmusic.blogg.se och www.elinsomerhalder.blogg.se :) 


Har just nu håltimma :) Trökar sönder :/



Bye bye:) <3

Av Canita Svensson-Johnson - 1 mars 2011 20:51

Bara en dag kvar!!!!! :D   E så jävla glad just nu!! :D OMG!!!!

Av Canita Svensson-Johnson - 1 mars 2011 20:18

Bara för att jag är ett godis barn så ska jag klara av att inte äta godis,drick läsk tills på lördag:) Tror jag kommer nog klara det!! :D  Få hoppas :)

Av Canita Svensson-Johnson - 1 mars 2011 19:01

Vad tyckts om min nya header? Vetefan hur man stavar det..


Börjar gilla den här låten ännu mer:)

Av Canita Svensson-Johnson - 1 mars 2011 17:56

Leker lite med min header och allt just nuuu :)

Av Canita Svensson-Johnson - 1 mars 2011 16:37

Heej. Har inte bloggat idag... Har bara inte haft lust men nu har ines tvingat mej att blogga. Så fuck you ines. www.ineslmusic.blogg.se Idag var jag i skolan och hade så tråkigt och det var så deppigt men nu e jag glad för jag har tänkt på en massa saker/personer som gör mig glad :) Heeh börjar längta lite tills på lördag tack vare Amanda och she must come!! Annars blir jag ledsen:( Jag kommer släpa henne dit. Och Amanda jag vet hur man gör.


I like sås. You like sås. Haha. Seriöst. Min bror e inte till någon hjälp för att komma på någon present till Geo. Vågar inte fråga farsan.xD



Ovido - Quiz & Flashcards