canita

Alla inlägg under mars 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 26 mars 2011 13:27

Heyy .

Har inte bloggat på ett tag men iaf! :) Idag hade jag match mot ett konstigt lag... Har börjat förstå att jag aldrig kan namnen på mina motståndare :/ hehe. Vi vann iaf med 4-1!!!! :D Natasha la tre mål och Paulina ett :)

 

Han var jätte ful i den!!!! hehe xD OMG USCH!!! Subway!!! Fan vad äkligt!! Kommer aldrig mer äta en subway macka!! hehe! xD

Av Canita Svensson-Johnson - 24 mars 2011 20:26

Heyyy.


Kom nyss hem från en match i Gråbo. Det blev 0-0.... Tänker nog sluta i fotboll. Inte så roligt längre ://

Var i skolan idag och det var värsta pms dagen -.-'''' Blä. Ska träna sönder på spanska glosorna tills imon men det är bara onödigt för jag kommer ändå inte lära mej dem:/ Nu ska jag trimma min mage!! :D 50 sittupps 10 armhävningar och 3 st som pappa ska visa mej! :) Kommer dö men...skit samma! Imorgon är det våffeldagen!! :D Gött! Ingen träning heller! :) Men har match igen på lördag :( blä :( Och sen är det måndag och skolan börjar igen :((( blä :( Vill ha sommarlov nu!!!! D:

Skan duscha nu :D


Heyy swwaaiiissss

Caaniiitaaa

  

Av Canita Svensson-Johnson - 23 mars 2011 12:27

Hellloooooooyyyyyyy! :)

         

Har varit ute med didan och fotat lite bara ! :) 

Snart är det never say never!!! :D   Längtar !!!! :D  



Heeeeeaayyyy swwwaaiiiissssss

Caaanittaa

  

Av Canita Svensson-Johnson - 22 mars 2011 22:39

Heeejjj :)


Ska sova över hos didan idag!! :D Hehe  det blir typ datorn hela kvällen tror jag xD Chattar just nu med Malek!!.. Har trök.  Han fick mej att skratta !! O.O Otroligt!!!! xD Not.. Men iaf! Imon är det Never say never premiären!! :D Längtar!!!! :D <3 Omg kommer DÖÖDÖDÖDÖ!!! <3


Hejjjj ssswwwaaaiiiiisssss

Caanittaaa  

Av Canita Svensson-Johnson - 22 mars 2011 12:37

Heellooooooojjjjjeeewwwwwwww


Är just nu i skolan :) Sen ska jag hem till mej och hämta grejor tills imon sen så drar jag mej till Didan och sover där över kvällen! :) hehe :) 

Imon är det NEVER SAY NEVER!!!!!!!!!! :D  Längtar!!!!! :D 

Fina Didan ! :)  

Hejjj ssssswwwwwaaaaaiiiisss

   Caaannniiitttaaa

  

Av Canita Svensson-Johnson - 21 mars 2011 17:44

Right next to you<3


Tänk om jag hade varit glad nu. Men det är jag inte. Krossad. Fuck.

Ovido - Quiz & Flashcards