canita

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Canita Svensson-Johnson - 4 november 2010 19:43

Hej <3

Om en halv timme börjar Vampire Dariers!!!<3 LÄNGTAR!!!!!!!!!:DDDDDDD

Hej då<3

Av Canita Svensson-Johnson - 4 november 2010 18:15

Hej<3

Idag har jag varit i stan och handlat lite!!:) Jag köpte...

  Cubus 149 kr:)<3 hihi:)

Dagen har ju varit roligt oxåå!:) Jag har messat med amanda och jag kom på namnet Greger till gergö!!!XD HAHAAA!!! So funny!!XD Jag ska åka hem imorgon!:(( Välldigt tråkigt:((( Hoppas jag inte glömmer något här oxå!!!:OO Det vore tragiskt!!!!:(((( Det har varit så roligt här i Flistad oxå!:// Men jag måste ju åka hem någongång :)) Till det Goa Gbg!!:DDD hehe och jag måste ju shoppa och gå i skolan!!:D Träffa alla snälla människor!:))<3 Längtar redan!!!:DD Ska äta macka nu och dricka tee!:)<3

Hej då<3//Canita<3

Av Canita Svensson-Johnson - 4 november 2010 10:24

Hej igen Det blev lite fel på andraa inlägget för det fattas en lått:(// Men här kommer den:))  puss och kram<3 // Canita <3

Av Canita Svensson-Johnson - 4 november 2010 10:11

Hej<3

 

Det är soligt ute här i flistad på morgona!:) Det är bra allt!:D

Jag sitter och lyssnar lite på musik!:DD Det är bra allt!!;)

Jag ska till stan sen och köpa lite kläder kanske!!:D

Det låter ju roligt;D hehe:) Morgonen har varit lite stilla faktis!:) Ovanligt?:O

Mm!:)

Jag måste faktis fixa en ny blogg bakrund!!:O Och om nån där ute som är bra på att fixa sånt och är väldigt snäll:) Kan gärna hjälpa mig!!:D Snälla?:)

Om du är bra och kan så mejla bara eller kommentera på bloggen såklart för jag kollar på min blogg 24/7!!:) Min mejl är canni_cool@hotmail.com:)

Skratta inte åt min fula mejl adress!!!:(( Den är hemsk men skit samma:D

Här kommer dom bra låt tipsen;)


Ovido - Quiz & Flashcards