canita

Alla inlägg under maj 2011

Av Canita Svensson-Johnson - 28 maj 2011 10:49

Hejj :)
Ska ha match om typ 40 min! :) Men ska gå om 8 :) LELEL Orka blogga xD Orka ego pixx !!! xD
Ska likzom typ byta om nu... så TJA TJA !!! ;)

Av Canita Svensson-Johnson - 26 maj 2011 21:37

Halluuu :))
Bilder från idag :)
        Lalal så såg det ut idag :) Kommer komma upp en video snart när vi sjunger också :)

Godnatt :)

Av Canita Svensson-Johnson - 25 maj 2011 22:25

Heeejj :)

I morgon ska vi ha gatumusik!! :D ock sjunga i stan -.- Blä -.-
Hehe har två stora läxor tills imon... HAR INTE GJORT DOM!! HIHIH skulle skriva om New Zealand på engelska och om storbrittanien på svenska och allt som jag har gjort är borta. NADA! Så måste börja om och jag har inte lust att plugga just nu så ska sova så jag blir pigg imon!!!! :)

Haiidååå :) BTW Har ingar bilder på den här datorn. KOMMER ALDRIG ha fören jag har tagit bilder som jag nog ska göra imon!!! :D HIHIHI <3

Söv gött !!!! <3

Av Canita Svensson-Johnson - 24 maj 2011 22:09


Lalala hehe jag och didan :)

Av Canita Svensson-Johnson - 24 maj 2011 21:22


  HIHI rikstigt mysig film!!! c :

Av Canita Svensson-Johnson - 23 maj 2011 23:56

Hejj :)
Har inte bloggat så mkt idag. Ursäktar men jag har haft lite fullt upp! :/ Ska sova snart :) Men Austin ska ha sin sutream snart tror jag och jag villse den först !!!!! :) Fast det kan ju vara tex kl tre inatt !!! :/ Kommer dö !!! :/ Säger iaf god natt nu!! :)

Av Canita Svensson-Johnson - 23 maj 2011 19:21


Hihihi heheh höhöhö så sött skratt asså !!! :D <3 Damn ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards